Militärgebäude besetzt

Militärgebäude besetzt from The Settlers II UI screenshot (German)

Description

Die Benutzeroberfläche zeigt eine Informationsansicht mit verschiedenen Elementen, die bestimmte Funktionen erfüllen. Am oberen Rand befinden sich mehrere Symbole, die wahrscheinlich für verschiedene Spielressourcen oder Aktionen stehen. Diese Icons sind einfach gestaltet und ermöglichen schnellen Zugriff auf wichtige Spielinformationen.

In der Mitte wird eine Nachricht angezeigt, die den Zustand eines militärischen Gebäudes beschreibt. Darunter befindet sich eine visuelle Darstellung des Gebäudes, was die Funktion der Informationsdarstellung verstärkt.

Am unteren Rand gibt es Navigationssymbole, die durch Pfeile gekennzeichnet sind. Diese ermöglichen das Blättern durch verschiedene Nachrichten oder Informationen. Ein Info-Button links aktiviert wahrscheinlich weitere Details oder Erklärungen zur aktuellen Ansicht. Der Papierkorb symbolisiert die Möglichkeit, Informationen zu löschen oder zu archivieren.

Insgesamt kombiniert die UI Funktionalität mit einem klaren, einfachen Design, das leicht verständlich ist.

Software

The Settlers II

Language

German

Created by

admin's profile picture thumbnail admin

Sponsored

Similar images

volume settings: master, music, ui, narration, ambience and more

volume settings: master, music, ui, narration, ambience and more from Grounded UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Grounded

The interface consists of various volume control sliders, each labeled for different audio categories. 1. Labels: Each category is clearly labeled in a li...

alert: choose a blueprint

alert: choose a blueprint from Against the Storm UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Against the Storm

The UI includes several key elements designed for user interaction and guidance: 1. Alerts Section: The label "ALERTS" indicates an area for notifications...

clear save? yes, no

clear save? yes, no from Hollow Knight UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Hollow Knight

The UI features a prompt labeled "CLEAR SAVE?" positioned prominently, indicating a confirmation action regarding the deletion of a saved state. This text is ce...

claim welcome gift

claim welcome gift from Viking Rise UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Viking Rise

The user interface (UI) in the image is designed to welcome users to a game focused on a Viking theme. Here’s a breakdown of the labels and features: 1. Head...

video settings, apply changes

video settings, apply changes from Hotline Miami 2 UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Hotline Miami 2

The UI features a vibrant, retroinspired design with a bold color scheme. The labels and options are presented clearly, each serving a specific function: 1. ...

captain's log - upgrades section

captain's log - upgrades section from Spiritfarer: Farewell Edition UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Spiritfarer: Farewell Edition

The interface displays a log titled "Captain's Log" with distinct sections including "Requests," "Upgrades," and "Shenanigans." Navigation is facilitated by lab...

master, music, SFX audio settings

master, music, SFX audio settings from Spiritfarer: Farewell Edition UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Spiritfarer: Farewell Edition

The user interface features a predominantly blue background that is complemented by elegant golden accents. At the top, the label "Audio" is prominently display...

to improve sawmill, look for a blueprint in the world

to improve sawmill, look for a blueprint in the world from Spiritfarer: Farewell Edition UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Spiritfarer: Farewell Edition

Title Area: The top section displays the term "Improve," indicating the function is to upgrade or enhance a specific building or feature. Building Na...