schoolhouse, production building

schoolhouse, production building from Knights and Merchants UI screenshot (German)

Description

Die Benutzeroberfläche zeigt mehrere funktionale Bereiche, die zur Verwaltung des Spiels dienen. Auf der linken Seite befinden sich verschiedene Schaltflächen und Informationen:

  1. Schulhaus: Dieses Label bezieht sich auf die Bildungseinrichtung im Spiel. Die Schaltflächen könnten Optionen zur Verwaltung von Ressourcen oder zur Ausbildung von Einheiten bieten.

  2. Vorrat: Hier wird wahrscheinlich der Status oder die Menge an verfügbaren Ressourcen angezeigt. Eine visuelle Darstellung könnte Ressourcen wie Essen oder Materialien umfassen, die für den Fortschritt benötigt werden.

  3. Gold: Dieses Feld zeigt die Menge an verfügbarem Gold an. Es sieht aus, als wäre die Anzeige für den aktuellen Goldstand in Form einer Leiste unter dem Text formatiert.

  4. Gegner: Dieses Symbol zeigt möglicherweise Informationen über den aktuellen Status oder die Anwesenheit gegnerischer Einheiten an.

Die Schaltflächen am unteren Bildschirmrand ermöglichen verschiedene Aktionen, wie das Erstellen von Einheiten oder das Verwalten von Ressourcen. Die Verwendung von Symbolen und Farbcodes vereinfacht die Identifizierung der Funktionen. In der Grafik sind leichte Texturen und erdige Farben verwendet, die zur mittelalterlichen Thematik des Spiels passen.

Software

Knights and Merchants

Language

German

Created by

admin's profile picture thumbnail admin

Tags

Sponsored

Similar images

オススメ自社アプリ

オススメ自社アプリ from のこのこキノコ UI screenshot (Japanese), thumbnail - open to see full size

のこのこキノコ

この画像には、UIラベルと機能がいくつか含まれています。 1. メインラベル: 「オススメ自社アプリ」と書かれており、特定のアプリをおすすめするセクションであるこ...

main (master) volume, music volume, ambience volume..

main (master) volume, music volume, ambience volume.. from Hades II Early Access UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Hades II Early Access

The user interface features a series of horizontal sliders corresponding to different sound settings, each labeled clearly for ease of understanding. 1. Mai...

gamepad controls

gamepad controls from The Last Stand: Aftermath UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

The Last Stand: Aftermath

The UI from "The Last Stand: Aftermath" presents a controller settings menu, emphasizing the relationship between button functions and gameplay. Key Featu...

back to menu button

back to menu button from Lethal Company UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Lethal Company

The user interface features a dark background contrasted by bright red elements, creating a striking visual. The primary label is "Back to menu," which serves a...

daily challenge score distribution

daily challenge score distribution from Mini Motorways UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Mini Motorways

The user interface (UI) presented features a clean and organized layout, emphasizing clarity and functionality. At the top, a large label shows "Tuesday," ind...

select profile or start a new game

select profile or start a new game from Hollow Knight UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Hollow Knight

The interface features a dark background with a mystical aesthetic, using a clean font for readability. At the top, "SELECT PROFILE" serves as the header, indic...

episode completed

episode completed from Floppy Knights UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Floppy Knights

The user interface (UI) in the image features a vibrant world map central to gameplay, with the title "WORLD MAP" displayed prominently at the top in a bold, st...

quests, sanity, ghost activity

quests, sanity, ghost activity from Phasmophobia UI screenshot (Korean), thumbnail - open to see full size

Phasmophobia

이 사진은 특정 목표를 제시하는 UI(사용자 인터페이스) 레이블을 포함하고 있습니다. 각 항목은 번호와 함께 구분되어 있으며, 사용자가 달성해야 할 목표를 명확히 전달...