schoolhouse, production building

schoolhouse, production building from Knights and Merchants UI screenshot (German)

Description

Die Benutzeroberfläche zeigt mehrere funktionale Bereiche, die zur Verwaltung des Spiels dienen. Auf der linken Seite befinden sich verschiedene Schaltflächen und Informationen:

  1. Schulhaus: Dieses Label bezieht sich auf die Bildungseinrichtung im Spiel. Die Schaltflächen könnten Optionen zur Verwaltung von Ressourcen oder zur Ausbildung von Einheiten bieten.

  2. Vorrat: Hier wird wahrscheinlich der Status oder die Menge an verfügbaren Ressourcen angezeigt. Eine visuelle Darstellung könnte Ressourcen wie Essen oder Materialien umfassen, die für den Fortschritt benötigt werden.

  3. Gold: Dieses Feld zeigt die Menge an verfügbarem Gold an. Es sieht aus, als wäre die Anzeige für den aktuellen Goldstand in Form einer Leiste unter dem Text formatiert.

  4. Gegner: Dieses Symbol zeigt möglicherweise Informationen über den aktuellen Status oder die Anwesenheit gegnerischer Einheiten an.

Die Schaltflächen am unteren Bildschirmrand ermöglichen verschiedene Aktionen, wie das Erstellen von Einheiten oder das Verwalten von Ressourcen. Die Verwendung von Symbolen und Farbcodes vereinfacht die Identifizierung der Funktionen. In der Grafik sind leichte Texturen und erdige Farben verwendet, die zur mittelalterlichen Thematik des Spiels passen.

Software

Knights and Merchants

Language

German

Created by

admin's profile picture thumbnail admin

Tags

Sponsored

Similar images

set language change language

set language change language from Sumikko Farm UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Sumikko Farm

The interface presents a simple and userfriendly layout for changing the language of an application. Labels and Features: 1. Main Title: "Change Langu...

starting the generator

starting the generator from The Last Stand: Aftermath UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

The Last Stand: Aftermath

In the UI of the image, several key labels and features are present, primarily designed to facilitate player interaction within the game environment. 1. Powe...

challenge details: upgrades are a mystery, but doubled

challenge details: upgrades are a mystery, but doubled from Mini Motorways UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Mini Motorways

The UI in the image features a clean and minimalistic design, focusing on key promotions associated with the title "Stars in Their Eyes." Central to the layout...

cannot build altair of air

cannot build altair of air from Heroes of Might and Magic 3: Complete UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Heroes of Might and Magic 3: Complete

The image depicts a user interface (UI) for a game management screen, likely from a strategy game. Here’s a breakdown of the key features and labels focusing on...

ウィンドウ非フォーカス時にBGMをポーズ

ウィンドウ非フォーカス時にBGMをポーズ from Inscryption UI screenshot (Japanese), thumbnail - open to see full size

Inscryption

この画像には、音量や音楽設定を調整するためのユーザーインターフェースがあります。各セクションには、次のようなラベルがあります。 1. 主音量: 音の全体的なレベ...

event mods: replace monk sound with aoe1 wololo

event mods: replace monk sound with aoe1 wololo from Age of Empires 2 Definitive Edition UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Age of Empires 2 Definitive Edition

This interface features a visually engaging layout designed for managing a sound effect modification for "Age of Empires: Definitive Edition." At the top left...

viking chief details

viking chief details from Viking Rise UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Viking Rise

In the image, we see a character with a rugged, warriorlike appearance, wearing intricate armor adorned with a wolf’s head on their shoulder, suggesting streng...

new single player hero

new single player hero from Diablo I UI screenshot (English), thumbnail - open to see full size

Diablo I

The UI presents a character creation screen with a dark, atmospheric design that aligns with a fantasy theme. Key Features and Functions: 1. Title Bar...